LAMBATKAN PENUAAN!!

Vivix dari Shaklee bantu Melambatkan Proses Penuaan


Kecantikan dan Wanita....sangat sinonim kan....Tanya la wanita mana pun mesti  taknak kelihatan lebih tua dari 
usia kan..... Semua nak awet Muda je....Nak kelihatan cantik...
Apa lagi ..ambil jalan mudah.....Cucuk sana Cucuk sini la...nak bagi lawa.....Tapi yang tak pernah fikir akan 
kesan sampingan yang mungkin akan berlaku....

..Nak kekal muda jangan la tunggu dah berumur baru nak jaga....perlu mula dari sekarang tau....dari muda nie la
 kita perlu jaga....cari Supplement yang dapat membantu melambatkan Proses Penuaan tu.....Tak tahu nak cari 
kat mana...????? Ha...meh sini shud nak crita....hhe...macam gosip la pulak...

Kat sini shud nak cerita tentang kehebatan VIVIX... shud panggil "TONIK AJAIB"... nak tau tak kenapa SY
panggil Tonik Ajaib...



Kajian Klinikal menunjukkan ramuan aktif  VIVIX  berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik 
yang membantu melambatkan Proses Penuaan pada tahap Sellular....

  • Melindungi dan membaiki Sellular DNA
  • Memberi Impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkkan biogenesis ( pembentukan baru ) Mitochondria
  • Melambatkan pembentukan Protien AGE ( Advanced Glycation End Product) 


Selain tu ia juga dapat membantu menjaga dan memelihara... 
  • Kesihatan jantung dan Otak
  • Kesihatan sistem Imun
  • Kesihatan sendi
  • Pelingdungan antioksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap Sellular
Mesti ada yang nak tau kan apa Ramuan yang terkandung di dalam VIVIX kan...








1. Muscadine Grape..
 Buah Anggur yang mempunyai saiz yang besar dan mempunyai lebih satu Kromosom. Mengandungi asid  Ellegik dalam kepekatan yg sangat tinggi..dan mempunyai ciri2 menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-Bakteria.

2. Puple Carrot
Sumber Terbaik Vitamin A..mengandungi Antioksidan utama..dan mengandungi asid Klorogenik.. 
AsidKlorogenik dipercayai dapat mengurangkan masalah Diabetis..

3. Elderberry (Sambucus Nigra)
Kandungannya berkesan dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza..

4. Polygonum Cuspidatum..
Mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement anti -penuaan seperti reseratrol.. Ia dapat membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan Kolestrol, tekanan darah  dan mengurangkan berat badan..

Penghasilannya melalui proses kajian yang begitu teliti sehingga terhasilnya VIVIX...
Jadi yang takut-takut dengan kualiti serta bahan yang terkandung didalamnya...semuanya berasaskan tumbuh-tumbuhan sahaja...




TESTIMONI VIVIX:







   " Alhamdulillah...Baru 7 hari ambil Vivix dah boleh jalan sendiri...derita selepas diserang Stroke...seluruh 
anggota badan sebelah kita xboleh gerak"



CREDIT

NAK TAHU lebih lanjut?? JOM PM sy!! Harga ISTIMEWA menanti..


Feel free to visit my blog>>>http://ummiadamahnaf89.blogspot.com/
HUBUNGI :
• SITI ZUBAIDAH ABDULLAH
• Shaklee ID 868415
• fb: Ct Zubaidah Abdullah
• ct_zet89@yahoo.com 
• 013-2070383 (whatsApp/sms/call)
Free consultation for every purchase

COD area SELAYANG,GOMBAK, GREENWOOD dan KEPONG serta kawasan sekitarnya..

Perkhidmatan POS LAJU juga disediakan untuk penghantaran ke seluruh MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...