atasi sakit demam tanpa UBAT?


Assalamualaikum

Apa khabar semuanya? ?? Biasalah kan.. musim2 hujan ni biasanya mudah sangat kita2 nak dapat sakit kan?

Ohhh... sedih, tambahan pula IMUN BOOSTER SHAKLEE tuu NUTRIFERON..haa boleh plak xde stock sekarang nih..di musim2 hujan ni.. aduhhh duhh duhhh!

So, harini saya nak sharing cara saya hadapi masalah demam sakit batuk seseme tanpa UBAT!

jomm layannnn!

[Tingkatkan antibodi badan]

Vitamin c shaklee ada dua jenis.. yg 500mg per tablet (ditelan) dan 100mg per tablet (boleh dikemam dan dikunyah)

Vitamin c 500mg boleh diambil dr usia 15tahun ke atas
Vitamin c 500mg

Manakala

Vitamin c 100mg chewable boleh di ambil seawal usia 4tahun atau agak2 anak dah pandai hisap n gigit (takut tercekik plak kan)
Vitamin c 100mg chewable

Okeh..malam ni nak cite pengalaman saya, biasanya KILLER product utk antibodi ni adalah NUTRIFERON, boleh search dalam LABEL sy yer atau tengok SINI .. tapi memandangkan OUT OF STOCK dah berbulan2.. daku agak buntu nak boost imun..

So, saya cuba cara ini.. ambik mana yg ADA kat dapur jer..hihi

Jika demam,Makanya saya amalkan 2bj vitamin c (di patahkan kepada 2bahagian) diambil 2kali sehari

Jika ada sakit2 tekak n batuk saya tambah OmegaGuard 3biji sehari dan amalkan mnum madu 2sudu 3 kali sehari. .bila simptom dah kurang, sya kurangkan dos supplement di atas..

Madu ni bagus sangat di amalkan


Untuk anak2 pula,

Daily supplement mmg sy bg OmegaGuard, mealshake dan vitamin c selang2 hari nya..

Tapi... jika mereka demam, sya ikhtiarkan beri 5ml minyak kelapa dara (tak kisah brand apa pun) 3kali sehari dan vitamin c 100mg dlm 2bj sehari (semasa demam shj) di hari biasa ckup 1bj shj sehari..
Mmg power jugak VCO ni..

Alhamdulillah anak biasanya demam dgn suhu yang tinggi. .kini tidak lagi setelah sy amalkan cara tu

Yang paling best.. no more UBAT untuk anak2 dan diri sy sendiri..alhamdulillah saya selesa amalkan cara alternative ini berbanding dengan BERGANTUNG pada ubat2an BERKIMIA DAN BERDADAH..

Ikhtiar saja... jika tidak untuk sepenuhnya..untuk sebahagian saja dah cukup baik kan? Jika ada cara yg lebih selamat..apa salah nya jika kita amalkan. .asalkan untuk kebaikan.. betul kan?

***ini adalah pengalaman sy handle badan yg tak sihat cara saya***

Alhamdulillah ia berhasil utk kami dengan IZIN ALLAH..

kalian bolehla cuba yer..

Dan jika perlukan supplement ‪#‎shaklee‬ janganlah malu2 hubungi saya kerana saya adalah pengedar yang SAH dan juga pengguna yang TEGAR.. mana2 tips tu kalo nak, , insyaAllah saya sedia kongsikan dengan anda..

Consultation adalah PERCUMA untuk semua pelanggan saya yg tersayang!

Hubungi saya 0132070383




Jika anda berminat untuk mendapatkan PRODUK SHAKLEE

ATAU

 NAK TAHU lebih lanjut??

 JOM PM sy!! Harga ISTIMEWA menanti..

 Add fb personal sy >>>>http://www.facebook.com/CtZubaidahAbdulla?ref=tn_tnmn

 Feel free to visit my blog>>>http://ummiadamahnaf89.blogspot.com/

 HUBUNGI :

• SITI ZUBAIDAH ABDULLAH
• Shaklee ID 868415
• fb: Ct Zubaidah Abdullah
• ct_zet89@yahoo.com
 • 013-2070383 (whatsApp/sms/call)
Free consultation for every purchase

 COD area SELAYANG,GOMBAK, GREENWOOD dan KEPONG serta kawasan sekitarnya.. Perkhidmatan

POS LAJU juga disediakan untuk penghantaran ke seluruh MALAYSIA


No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...