Racun lipan terbaik!

Selamat pagi...

Pernah kan suatu ketika di tahun lepas,kita digemparkan dengan berita bayi yg dimasuki lipan dalam telinganya... sungguh tragis.. jika org dewasa yg kena dah sakit bagai nk mati.. inikan pula BAYI?

laburlah sejumah wang xsampai rm50 pun untuk pencegahan di rumah kita..lindungi insan2 kesayangan kita...

#smartkeyler berkesan untuk #LIPAN juga...bukan semut lipas je ye... sembur di semua laluan pintu,tingkap,sliding rumah kita... ianya salah satu langkah pencegahan supaya serangga perosak dan haiwan berbisa ini xkan masuk ke dalam rumah kita....insyaAllah dengan izinNya..

Anda boleh kunjungi kedai #healingmindshalalhub batangkali untuk mendapatkannya..

Sebab Orang kata.... cegah itu sentiasa lebih baik dr merawat!

Elak spiesis bahaya ni menceroboh kediaman kita dengan semburan #smartkeyler di setiap inci laluan masuk rumah... tak kira pintu,tingkap,sliding door,tingkap blik air skalipun...sembur je...

Bukan suruh sembur tiap hari pun,skali sembur berminggu2 kesan dia kat situ..malah berbulan2... jimat jer....

Kita suruh ikhtiar...share bende yg baik..sbb kita sendiri guna..dan puashati... insyaAllah..

Anda mesti cuba..

Hubungi saya untuk maklumat lanjut

0132070383

Milikinya segera!

Cegah lah sebelum parah..

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...